maandag 25 oktober 2010

Mark de Boer: 3-12-2009


Ik ben nog steeds het meest actief op de indoor banen van Nederland en board mee tijdens Big-air en slopestyle evenementjes en wedstrijden waar ik in de top 5 eindig. Daarnaast geef ik Freestyle trainingen, Snowplanet free-style Master en Kids, op Snowplanet te Spaarnwoude en zelf train ik nog een aantal keer per maand. Tijdens deze trainingen geef ik ook adviezen mbt het materiaal, over de div. merken, en deel mijn ervaringen over de Rossignol spullen. Zelf rij ik nu de RS Jdub MAG 161 waar ik erg over te spreken ben. Hij reageert erg direct, lekker stijf plankie, super veel grip op ijzige stukken waardoor je veel controle huid tijdens het aanrijden van de schansen. Hiernaast rij ik ook nog een MAG one 159 waar op ik les geef. Dit is een wat minder stijf plankje waarmee je indoor heel goed terecht kan, zowel op de rails als op de schans. Kortom, een zeer tevreden teamrider en steeds verbaas ik me weer of waarom de Rossignol plakjes i.c.m. Swix F4 Universal Performance Glide Wax indoor zoveel beter glijden, helemaal top dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten