maandag 25 oktober 2010

Bas de Jong: 29-04-2010


Na een onverwachtse hele drukke winter in NL, eindelijk naar de échte bergen. Begonnen met een weekje Flachau. Vervolgens een weekje thuis om dan meteen weer door te rijden naar het super mooie Selva in de Italiaanse Dolomieten. Om te genieten qua omgeving moet je echt daar heen! Daarna direct door gereden naar St. Anton voor een Freeride Camp dat ik organiseerde. Helaas veel te warm en een hoog lawinegevaar maar we hebben het beste ervan gemaakt.
Eén dag thuis en krijg ik een belletje dat we morgen vertrekken naar Alpes d’Huez voor de Skimagazine Skitest, altijd leuk!. Nee, sorry ik mag nog niets zeggen over de Rossi’s! Wel veel slecht weer (sneeuw) helaas. Maar wel te gek om alle nieuwe modellen te testen en het gaat er best serieus aan toe. Jammer wat betreft het weer i.v.m. de foto’s maar er zal vast wel wat moois tussen zitten. We zullen het zien in de sept/oktober editie. Na de skitest doorgereden naar Kaprun waar net voor de pasen nog een geweldige pak sneeuw bij viel gevolgd door mooi weer, echt ongelovelijk! Dus net terug van een maandje Alpen en sneeuw met veel wisselende omstandigheden. Ik moet zeggen dat m’n keuze van ski’s voor dit seizoen weer top was. Met de 8X en S96 was ik echt compleet!
Nog 2 tripjes op de planning, begin mei Val Thorens en eind mei Kaprun…dan wordt het echt tijd om m’n ski’s in te wisselen voor m’n surfplankie!
Alvast een goede zomer allemaal…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten