maandag 25 oktober 2010

Maarten Meiners: 25-01-2010


Afgelopen week weer lekker geskied, eerste 2 dagen getraind in Hinterglemm (afdaling en slalom, check youtube: http://www.youtube.com/watch?v=XXkcIK7Iefs).
Daarna 5 wedstrijden gehad, waaronder twee slalom wedstrijden waarbij ik 45 en 38 punten heb geskied. Dit is mijn beste prestatie tot nu toe. Waar ik 38 punten skiede, ben ik 4e geworden (één honderdste achter nummer 3) en had ik de tweede run de snelste tijd.
Morgen vlieg ik weer terug naar Oostenrijk waar ik nog twee wedstrijden heb in Radstadt voordat ik naar Frankrijk vertrek voor het junioren WK volgend weekend. Dit kun je volgen met live-timing via de FIS website (www.fis-ski.com), check mijn website voor meer info;) (
www.maartenmeiners.nl)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten