maandag 25 oktober 2010

Maarten Meiners: 5-01-2010


Allereerst nog de beste wensen allemaal! De afgelopen maand is voor mij succesvol verlopen. Tijdens de trainingen waren de trainers en ik al erg tevreden. De wedstrijden daarna gingen ook erg goed. Op super-g heb ik 56 en 61 punten geskied, dat zou je misschien weinig zeggen… Maar het houdt in dat ik mij daarmee heb gekwalificeerd voor het Junioren Wereld Kampioenschap over 4 weken in Frankrijk. Daarbij sta ik mede door dit resultaat 519e op de wereldranglijst en op de 23e plek van mijn leeftijd. Ik ben tot nu toe de enige van Nederlandse heren die zich heeft gekwalificeerd. Daarna heb ik op de reuzenslalom ook nog een goed resultaat behaald, 44 punten, 19e plaats bij een fis-wedstrijd in Oostenrijk. Hierdoor heb ik mij dubbel gekwalificeerd en mag ik naast de super-g, ook de slalom en reuzenslalom starten. Daarna tegen het einde van de maand nog een Nederlandse wedstrijd in Oostenrijk gewonnen: Barts Silvester cup.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten