maandag 25 oktober 2010

Anne-Fleur Eiff: 8-02-2010


De laatste week van januari was ik bij het NK snowboarden in Laax. Dit jaar heeft het beestje een nieuwe naam gekregen in de vorm van Snowfest. En de nieuwe naam zorgt meteen al voor een zeer succesvol evenement, dat de wedstrijd snowboarders van Nederland tezamen brengt, maar ook iedereen die het leuk vindt om zelf te snowboarden, naar de wedstrijden te kijken en te genieten van een aantal leuke party’s die tijdens deze week worden georganiseerd. De afgelopen 3 jaar mocht ik tijdens dit evenement de gouden medaille ophalen na de Half Pipe wedstrijd. Helaas moest ik dit jaar mijn titel geven aan mijn favoriete Nederlandse snowboard dame Martine Veldhoen. Zelf mocht ik de zilveren medaille omhangen. Ik heb niet alleen aan de Half Pipe wedstrijd meegedaan, maar ook aan de Slopestyle wedstrijd, waar ik 3e ben geworden en tijdens de Boardercross zette ik in de kwalificatie de 4e tijd neer en mocht ik naar de finals. Helaas moest ik vanwege een pijnlijke heelbruise, waardoor ik geen backside bochten meer kon maken afhaken. Snowfest zou Snowfest niet zijn zonder de party’s, en ook tijdens dit event mocht ik mee om samen met een batterij collega DJ’s, voor de gasten wat plaatjes op te zetten. Daarnaast kwam Flinke Namen langs om een dikke show te geven. Missie Snowfest geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten