woensdag 24 november 2010

Bas de Jong 24-11-2010

Half december kunnen we eindelijk weg voor de eerste sneeuwmeters van het seizoen. Na de skimagazine skitest te hebben geskied april vorig seizoen heb ik zeker zin om m'n nieuwe latten weer te skiƫn!
Ook dit jaar ski ik weer de WC 8GS (voorheen 8X), deze ski is ongewijzigd gebleven en terecht! Wat een heerlijke ski...jammer dat deze ski niet mee geweest is met de skitest zodat een veel groter publiek had kunnen kennis maken met mijn vriend. Daarnaast ski ik ook de S94. Samen met de 8GS voor mij de ultieme combinatie. S94 zal zeker tot z'n recht komen in januari tijdens de PowderChase.
Maar voor dit en nog meer leuke trips moet er eerst nog even hard gewerkt worden want in NL is het hier bij ons (Skicentrum Heemskerk) hoogseizoen.


Deze foto stond op de voorpagina winterbijlage Telegraaf Skitest en in Wintersport magazine (met de juiste ski's aan!)...vond ik best leuk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten